Posts

Interdisciplinarity: How to Integrate Organic Search, Paid Search, and Content Teams

Image
Posted by HeatherPhysioc As an industry, we talk a good game about collaboration, but the truth is it’s not really happening the way we tell our clients and bosses it happens. We stroll into new business pitches and make big claims about how “integrated” we are. We preach that our recommendations are better because we have a more “holistic” offering. But whether it’s across agencies working on the same client, different teams working within the same agency, or different teams in-house on the client side, collaboration is much harder to achieve in reality than we make it look on the outside. More often than not, experts get sucked into their respective silos, buried by the day-to-day task lists of their jobs, focusing on their own areas of expertise. Agencies write SEO scopes and PPC scopes separately, often without accounting for content resource needs to make the channels successful. Teams bring recommendations forward to their bosses that don’t have buy-in from their peers. We don’...

How to Get Quick Results With SEO Sprints: The DriveSafe Case Study

Image
Posted by ChristopherHofman Currently, many businesses face challenging times and are moving their SEO budget to disciplines which offer quicker wins. But you can also create instant results with SEO, and it can be done on a small budget even when you are up against bigger players in your industry. In this blog post I will show you my framework to do SEO sprints. I will show you how you can use Google’s ability to index and rank faster to your advantage. Later, you will be presented with a case study, where we used SEO sprints for a chain of opticians. The result: an increase in bookings of vision tests of 73%. But first, let's have a look at the layout on page one of Google (for most queries). Google never took SEOs into account when designing for the user. As a result, their transformation over the last few years from the "10 blue links" format to "the portal" has pushed the organic results on page one down by several pixels . Today, the four Google Ads...

[GIẢM 50%] Mua 2 tính tiền 1 khi đặt phòng Vinpearl tại Domi Travel

Image
Nếu bạn đang dự định nghỉ dưỡng tại Vinpearl trong mùa hè này thì đừng bỏ qua chương trình MUA 2 TÍNH TIỀN 1 mới toanh sau đây nhé. Du lịch thả ga - Tiết kiệm tối đa lên tới 2 Triệu đồng Khuyến mãi tháng 5 - Mùa hè sôi động Đặt kèm dịch vụ - nhận giá ưu đãi! Website: https://domitravel.com Giới thiệu về chương trình mua hai tính tiền một có chương trình này, Quý các bạn cơ hội trải nghiệm kỳ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao tại hệ thống khách sạn và khu nghỉ dưỡng của Vinpearl với tầm giá tiết kiệm đến 50%. Cụ thể mang ưu đãi sắm 2 tính tiền một , khách hàng đặt phòng nghỉ của Vinpearl 3 ngày hai đêm thì sẽ chỉ cần trả tiền mức phí bằng một đêm phòng, đặt 3 đêm sẽ chỉ mất phí bằng hai đêm phòng so mang thường ngày , hay đặt hai phòng chỉ tính tiền 1 phòng, ... Chương trình sắm 2 tính tiền một khuyến mại mua 2 tính tiền 1 mới nhất của Vinpearl ưu thế vượt trội của chương trình tậu 2 tính tiền một Chương trình khuyến mãi mua hai tính ti...

TOPLIST VIET

TOPLIST VIET là cùng đồng Tìm hiểu dịch vụ , sản phẩm tại Đà Nẵng. Chúng tôi có tới cho người tiêu dùng các thông tin hữu dụng , các địa điểm uy tín để cho người tiêu tiêu dùng thả sức lựa chọn . Website: https://toplistviet.com